PÅ NÄTET KAN VEM SOM HELST FÅ EN RÖST – DE ARBETSLÖSA OCH OUTBILDADE, KOMMUN FÖR KOMMUN

natalie schuterman har en dyr butik på birger jarlsg i sthlm (hehe jag vet en fr götebörg som läser den här bloggen – hej hej gumman! – så jag ger lite bakgrundsinfo!) där det säljs märkeskläder. schuterman har en dotter som heter chloé (samma som det där klädmärket ni vet! mitt favoritmärke är… önskar jag kunde säga blåvitt. lite konsumentfakta från en cool….) som också älskar fashion. om man till skillnad från mig inte har koncentrationssvårigheter och är mkt äckelmagad kan man kolla på natalie och chloé här.

om du är som jag, och har koncentrationssvårigheter och är äckelmagad, så går klippet i princip ut på att en elvaårig tjej pratar om dyra väskor m carolina gynning (caroline? catarina? orkar ej googla). chloé har tydligen andats ‘fashun’ sen hon var liten bebbe. detta har föranlett ramaskri i svensk….. varför skriver jag det här……. ni vet väl för fan också vad som händer i svensk pissmedia. aja här kommer ett klipp från tv4-programmet ‘förkväll’, over and out från mej

chloé har mode i blodet…. men det gillar inte svenska folket =)

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

