skunk är orättvist

svd idag: en litterär plantskola går i graven. hittar tyvärr inte artikeln på netet??? börjar resignera nu.. om dagspressen hävdar att jag gått i litterär plantskola.. så har jag kanske det?!  är jag författare nu.. kommer min avhandling publiceras.. rundar av med detta pressmeddelande från eitrem förlag: hälsning från metin som jobbade på skunk.

edit: har fått frågor om min kritik mot författarsvängen på skunk. ber om ursäkt för det, och har redigerat vad jag skrivit. tycker det är 100% toppen att modernista ger ut debutanter, och dessutom bra såna. att jag raljerade över det lät förmodligen inget vidare.

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “skunk är orättvist

  1. Alva

    Som jag förstod det handlade detta inlägg, innan edit, om att alla på skunk inte är modernistaförfattare – dvs en fortsättning på tidigare debatt om att skunk inte är forumet där Sveriges unga intellektuella elit träffas och diskuterar Derrida. Tycker att detta en helt berättigad åsikt! Tycker inte att inlägget ska tolkas som någon sorts attack mot modernista- och/eller biskops arnöförfattare.

Leave a Reply

