äntligen blir det slut på det här jävla mangatjafset

jag har egentligen ingen kommentar till det här, ser bara chansen att få komma ut som sexualkonservativ… samt hatar serier. skönt jag är anonym här och ingen kommer stena mig för det….. dn-artikeln säger iaf att nu är det slut med mangaläsandet, för det är barnporr! journalisten (eller låta mig säga den äckliga murveln, det är ju ändå semestertider!) problematiserar det i artikeln… konstnärer använder datorer… hur används sexuella fantasier i rättsliga sammanhang.. men vad händer med intellectual property… även en djupt filosofisk fråga jag själv grubblat över förekommer; “vad är porr?”

förlåt, men jag skrattar bara rått och djupt.

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “äntligen blir det slut på det här jävla mangatjafset

  1. Agnes

    Gillar tjejens frisyr!

  2. Katte Fnatte Mus

    Gillar tjejens högra ointresserade bröstvårta, killens frippa och mesta av allt tjejens härliga trosor!
    För övrigt anser jag att Cartago bör förintas och porren förjudas.
    /Katte Fnatte Rests Her Case

  3. viktor

    tycker också porren ska förjudas

Leave a Reply

