vore det ej för bangladesh skulle jag spotta tuggummi i skogen

egentligen vill jag inte skriva det här men va gör man….. en kille som kallar sig benjamin skriver här att han minsann åker tunnelbana till fruängen (trevlig förort enl mig, fast biblioteket är pissdåligt. enbart storformatsböcker i hardback fr åttitalet med intriger på manhattan bland människor i leopardpäls) vilket ju inte gynnar kapitalet samt att jag tror att miljön bara handlar om svenskar…… ingetdera är ju riktigt ett argument mot att miljöpartiet är ett borgerligt parti MEN medger att jag kanske var otydlig ang den globala miljön. globaliseringen är väl det enda som gör att man lyfter på ögonbrynen åt växthuseffekten?! är ju knappast sverige som kommer lida mest. snarare fattiga kvinner på flodbäddarna i bangladesh. tror att vänstern och sossarna kan hantera denna miljöaspekt eftersom solidaritet fortf har en betydelse i de kretsarna.

tack för mej.


via crappytaxidermy.com

obs både jag och denne sk benjamin refererar till den lille texten som finns på newsmill.. vsg för info

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “vore det ej för bangladesh skulle jag spotta tuggummi i skogen

  1. Katte Fnatte Mus

    Käraste!
    Jag hoppas sannerligen att SOLIDARITETEN kommer att prägla de kommande fyra åren i Svea Rike och den övriga världen!
    /Katte Fnatte Rests Her Case

Leave a Reply

