reflektioner tankar idéer mm

har vatt på newsmills framsida nu. ja nästan ett halvt dygn var jag det. vill bli blondinbella nu. jag skiter i valet, jag skiter i skunk, jag skiter i goa cigg och samlag. hehe skoja, skulle aldrig skita i en go cigg men ni fattar va jag menar. va gör jag nu… annan spännande metainfo: s-bloggar vägrar numera att pinga mina inlägg!

det händer ju inte ens nåt inom politiken. eller kulturen för den delen. jo, här skriver kristin lundell (som jag i hemlighet beundrar som satan. eller ja kanske lite mindre när svd gjorde ett hemmahosreportage hos henne men lite smällar får man ta. visar ju bara att hon är människa) om nåt radioprogram som busar m politikerna.. skojar i direktsändning.. humor för oss åttitalister förstår jag det som. om jag gillade såna koncentrationskrävande gammelmedia skulle jag lyssna direkt! hehe käpphäst heter det tror jag. eh nej brunchrapporten tydligen menmen. ja det var mitt mediatips för idag.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

