ett litet addendum

nu kan man läsa en liten grej en annan tåtat ihop här. det handlar om att birgitta ohlsson inte är vatten värd etc. en tråkig sak jag gillar att ta upp när jag håller monologer om mina antipatier för den kvinnan, som jag tyvärr lät bli att prata om på newsmill är hur 1. bisarr 2. vidrig hon är.
ang 1. se bilden nedan där hon och nån annan pajas håller i förbudsskyltar mot horer. ok normalt… här kan man tyvärr läsa att ohlsson anser att man bör införa våltäktshundar. de ska liksom skydda kvinnor mot våldtäkt när de går ut, eftersom det finns polishundar. att majoriteten av alla våldtäkter begås i hemmet verkar inte bekymra birgitta. kort sagt: det blir jävligt bisarrt när liberaler ska hitta ‘feministiska’ lösningar.
2. aldrig nånsin, inte inom ett tidsspann av 100 år kommer jag förlåta birgitta ohlsson för att hon mitt under brinnande krig går ut i malmö – en stad med stor befolkning med arabiskt ursprung – och demonstrerar för israel. vintern 08/09 fosforbombade israel små palestinska barn, eller ja, överlag pågick ett fruktansvärt krig där israel stod i överläge ekonomiskt och s a s, socialt. och birgitta ohlsson ställer sig i malmö med plakat för israels rätt att existera.

jag skiter fullständigt i att hon vill ge minkar bättre levnadsvillkor. hennes verklighetsfrånvända små ‘insatser’ är inte vad man normalt brukar åsyfta med en stark feministisk förebild…………

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

