att ge högförräderi ett ansikte

här skriver carin jämtin och ilija batljan om sossarnas nya toppenidé som ska övertyga den urbana medelklassen att lägga sina röster på dem ist för på moderaterna och miljöpartiet. vill bara grina. alltså NEJ! neeeej. det är en skitdålig idé att lägga ut tvätterier på entrepenad i tunnelbanan för att stockholmarna ska få mer tid att älska. och de jävla borgarna då. som använder det här som att ‘men hallå! vi var först med piger hemma!’ ‘och förresten vill vi inte gå till tuben med våra skitiga troser. jag vill att det ska komma en jävla tant t mig och skrubba min bajstrosa ren. aldrig i livet jag tar den till tunnelbanan!’.

alltså jag fattar. gu vad jag fattar att sossarna vill ha medelklassrösterna. men kunde de inte ha kommit på ett ännu sämre sätt att försöka roffa åt sig dem? jag kan tvätta själv. kan inte ni det????? är ledsen arg besviken m.m. hatar den svenska politiken, hatar att folk med pengar ska göra det ännu sämre för mig. orkar inte ha ett städjobb till. NEJ carin jämtin, din jävla cp-idé gör det inte bättre både för dem som dricker latten och dem som serverar den. dessutom hatar jag latte. vem fan dricker latte 2010. jag vill ha en ubåt, ni vet en sån man brukade kunna få på wollmars för 45 kr. en jägershot nersänkt i ett gött ölglas.

7 Comments

Filed under Uncategorized

7 responses to “att ge högförräderi ett ansikte

  1. karin

    åååh wollmars u-båtar, vill också ha!

    mvh / saknar redan stockholm

  2. johan

    kul att denna annons kom på köpet till detta inlägg: “Ads by Google
    Hushållsnära tjänster
    Attendo Care – Vi erbjuder hushållsnära tjänster!
    http://www.attendo.se/kundval

  3. Carl

    Jeezus… Varför måste de jämt få mig att skämmas?

  4. iva

    seriost, vad ar grejen med att sossarna ba “aha, ni gillar hogern.. men det fixar vi, klart lilltjajen ska ha entreprenad!! assa lite!”
    sag en valbroschyr fran moderaterna i min kommun, ljungby. varje kandidat har valt ut ett matrecept (tank.. moderata grova bullar osv) och sen skrivit lite om vad dom vill. “jag ska se till att vi aldre inte blir bortglomda”, “jag vill ha bredare kulturutbud”, “jag vill ha kvalitet i skola och omsorg”. jag vill grata. ofta nan vill ha smalare kultutbud, snalla. hur lagt far man sjunka. och grejen ar ju att dom kommer vinna pa det.

  5. Thomas

    haha – tänk dig begreppet “u-båts mamma” istället för lattemamma🙂

Leave a Reply

