En välmående borgarklass är minoriteternas bästa skydd

skriver per gudmundsson idag på ledarsidan i svd. under rubriken snart är det dags för “heterohatets dag” (själv hade jag valt enkla citattecken där. vet ej varf) går han igång riktigt ordentligt om vänstermänniskor. postmarxister och anarkister. som fristående intellektuell (skoja!!!!!) blir jag mest fascinerad. gudmundsson tar i från tårna. han är sur nu. på riktigt sur. för att QUEERINSTITUTET i GÖTEBÖRG ska “protestera mot – håll i er nu – ”heteropatriarkapitalismen”.” exakt hur efterbliven är man då? ja hej, jag är vit, välmående, hetero, patriarkal och för kapitalism, jag jobbar på ledarsidan på svd och jag tar faktiskt illa upp när sånt där.. vänsterpack hoppar på mej som mänska. hör ni det era jävla götebörgsbögar jag är faktiskt också mänska½!!!!!!!!! jag må va jävligt privilegierad men ni ger faaan i mej fatta!!


också människa

men det här med att en välmående borgarklass är minoriteternas bästa skydd. jag gillar tanken på att per gudmundsson tänker det. han sitter hemma och dricker en go köpp java och filar fötterna, nej filar på en krönika. han tänker på att han minsann är mänska. och människomecenat därtill. han jobbar på svd. han gör ju en insats. att HAN mår bra SKYDDAR andra. jag gillar tanken på att han tänker det. det gör mej.. varm.. och förbannat kåt.

ps. om man mot förmodan vill fira heterohatets dag i gbg (vilket jag gärna skulle göra om jag inte hatade gbg samt organiserad …verksamhet) så kan man läsa om det här. hehe förlåt men jag hatar verkligen götebörg och en stor del av verksamheten som pågår där

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

