hoppas att den som tänkt rösta rött tänker efter en gång till!

ett tag kändes det som att jag drev en pr-blogg för svd. för att bevisa att jag inte gör det så ska jag länka till en annan svensk tidning nu!!! ni har kanske hört talas om den!!! på expressen debatt skriver linda bengtzing en upprörd debattartikel!! om diskriminering!! hon är lack för hon fick inte sjunga på LO-dagen!! för hon har sjungat och showat på centerpartiets valturné! älskar att bengtzing nu är ARG på WANJA LUNDIN-WEDBY! hehehe lundby-wedin, förlåt.. googlade namnet typ tusen gånger och kunde inte komma på varför det såg så fel ut när jag skrev det.. aja till saken. det här är en slående mening:

Vad är det för samhälle vi är på väg att få när ens politiska åsikter ska hindra en från att få sjunga och underhålla?

den är så fantastiskt världsfrånvänd. undrar om folk som sysslar med vit makt-musik också resonerar så. på samma indignerade, tårögda sätt! slutklämmen är med mye bra:

Med det här hoppas jag att den som tänkt rösta rött tänker efter en gång till.

tänker efter.. en gång till..


via crookedruler.com.. som jag fö måste kolla upp. kollar den goe slapsticksajten varje dag. tänk om nån moderat bloggar den med.. tänk om jag blir stämd! vore det ej coolt så säj

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

