SÅ MÅNGA COACHER SÅ LITE TID

coachning (coaching!) för 350 miljoner. hur många timmar mia törnblom är det. moderaterna satsar på det här med arbetslösheten. coaching. tre miljarder. till… bl.a….. coaching. jag fattar att det ger arbetstillfällen för arbetslösa coacher. men va ska alla coacherna göra. vem ska de coacha. så många coacher, så lite tid! det känns så skevt.. de ska ge lite platser till ungdomar på folkhögskolor. och så ska de locka folk att gå på komvux. med högre studiemedel. fattar inte. trodde inte de ville ha komvux. borgarna har ju sett till att det inte ska vara möjligt att komplettera sin utbildning i efterhand. de jobbar ju mot det. vad är det här. är mia törnblom den enda som ska få jobba. ska hon coacha mig. den här arbetsmarknadsatsningen.. jag fattar inte den. är det här arbetslinjen det här. alltså förlåt, men om man tittar på hur reinfeldt och de har hanterat den hittills så vill man inte riktigt träffa en ‘coach’


Självporträtt m. engelsk titel kallar jag denna

för reinfeldts skull kan jag vara arbetslös resten av livet. jag menar det!!!!!

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

