vet inte ens vem eller vad jag travesterar nu

josefin brink. hon gillar jag. hon skriver att det här med butler var fånigt, men bra med mataffär i tunnelbananen. det var ju bra sagt. (kan ingen bara rösta henne till nånslags topp-position i svensk politik tack) händer inte så mye annars.. jo idag pratade jag med en och han sa att han var beredd att ge nyamko sabuni orgasm för att borgarna skulle vinna valet.. fast det kanske är sån win-win för han. man är ju olika. han kanske gillar kvinnors kroppar, kvinnors njutning. vilka som helst. och en valseger på det – vafan, det ska va gudagött att leva! men om vi säger så här. och det gör vi ju. ja. jag skulle kunna runka carl bildt för en socialdemokratisk regering.
kom ihåg var ni hörde det först.

7 Comments

Filed under Uncategorized

7 responses to “vet inte ens vem eller vad jag travesterar nu

  1. narre

    hej!

    personligen tror jag att bildt skulle föredra något lite spexigare än en handtralla. något i mig säger att han är svag för fötter… i nylonstrumpor… tycker det känns sanolikare att han är mer av en fotrunkskille!

  2. mamma

    !din mamma också!

  3. jay-jay

    kan enbart hålla med narre. fotfetischism är en avgjort moderat fetisch.

  4. jay-jay

    stäng genast av autosmileyfunktionen, smacke.

Leave a Reply

