kan den andra statsmakten skärpa sig vafan

va efter man är. såg idag på allmänpsykiatrin city (fräscht ställe, rekommenderas varmt!) att dn har haft en artikelserie om liberalism.. suck.. måste jag läsa den nu.. ögnade artikeln de hade idag av han jasenko selimovic som vatt chef för lite trökiga tijatrar.. men den var tom på kognitivit innehåll (min bedömning). fast kollar man vilka som skrivit de övriga artiklarna blir man inte direkt kåt.. bara massa gamla göbbar. + ann heberlein iofs. sveriges näst mest mediakåta filosof! jag älskar visserligen torbjörn tännsjö (nr 1) men filosofer ska inte bedriva forskning i media. de ska va söta och hålla käften enl mig.

övr info om media: aftonbladet fortsätter med mona sahlin-hatet i en märklig artikel. rubrik: “Mona Sahlin gör affischen mindre attraktiv”. älskar att man dessutom knyter an till nånslags pseudoforskning om ögonrörelser. jag resignerar nu. måste tänka på blodtrycket. kan inte bli upprörd över all skit jag läser. börjar med yoga. kallar mig liberal. runkar till populärvetenskap. startar en klubb och kallar det kultur.

tack för ordet!

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

