hej vad skulle ni tycka om jag låtsades som att jag spelade in en dokumentärfilm om mitt liv? kinda gross + boring va? eller?

varje morgon ligger det en dn på golvet utanför hissen på mitt våningsplan. jag funderar på att börja läsa den så att jag har något att skriva här! jag funderar också på att börja prenumerera på fronesis eller radical philosophy men blir väl inte så juicy bloggposter av det…

har varit i köpenhamn. fy fan vad di cyklade där. var som att vara i facking korea. skoja, har aldrig varit i korea, jag ville bara känna känslan av att slänga ur mig en rasistisk stereotyp. jag var borta i 48 h, ser redan mitt liv i nytt ljus. alla stackarna på almedalen är fortfarande kvar. i miss u guys. every single one of u.

 

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “

  1. solkig

    haha vem fan är du? hur hamnade jag här? jag gillar dig iaf!

Leave a Reply

